Thursday 17 October 2013

dah tunjukkan

Aku dah duduk semula kat tempat dudukku. Tadi aku dah tunjukkan kat bos aku tentang gambar mamat psiko yang nak mengaut keuntungan di dalam face book. Bos aku agak terperanjat besar bila melihat gambar dia. Bos aku sampai tanya "kenapa dia tak pakai baju"?? Aku tak tahu nak cakap apa.

Tetapi bila bos aku dah tengok baru dia tahu. Gambar mamat di dalam face book yang tak pakai baju tu ada muscle kat lengan. Badan pun cantik. Bos aku tak tahu mamat tu perangai elok ke tak?? Baru bos aku faham kenapa mamat psiko yang nak mengaut keuntungan nak kat aku?? Sebab bila aku dah tunjukkan satu persatu gambar dia macam tu, baru bos aku faham. Perangai mamat tu tak elok.

Sehingga kini aku terlalu berhati-hati dengan mamat yang kuat penipu tu.


No comments:

Post a Comment