Sunday 13 October 2013

sering melanda masalah.

Aku kat office sekarang. My runner sudah keluar. My runner telah mengambil kesemua dokumen & surat nak di pos ke pejabat pos. Tapi runner aku telah memberikan borang kwsp kat aku suh minta cek kat bos. Tapi, bos aku belum masuk lagi. Bila bos nak masuk?? Entahlah. Bos suka hati dialah nak masuk pukul berapa pun terpulanglah....

Aku dah pening kepala sekarang. Macamana ni?? Macamana ni?? Tolonglah aku. Semenjak akhir-akhir ini aku sering melanda masalah. Dah penat aku memikirkannya. Penat tau?? Penat. Aku banyak keje. Banyak lagi nak pakai duit. Sedih akulah macam ni. Sedih.....aku nak cakap terus terang di dalam blogger ini. Memang aku sering melanda masalah.

Aku susah hati lagi ni. Jika mamat kuat penipu & psiko nak mengaut keuntungan tu macamanalah orangnya?? Banyak lagi aku memikirkannya. Termasuklah diriku ini.

No comments:

Post a Comment